460 uutista ja tiedotetta
Tomi ja Lena Nordin aloittavat 5. toukokuuta 2021 Vaasan keskustan K-Citymarketin kauppiaina. Vaasan keskustan nykyiset kauppiaat Titta ja Markku Jussila lopettavat kauppiasuransa.
Media, Länsi-Suomi14.04.2021 10.00
Laajennuksen avulla pystytään vastaamaan entistä paremmin kasvavan alueen asiakkaiden tarpeisiin ja odotuksiin. Valikoimia kasvatetaan, pakettipalvelut paranevat ja kaupan sisään tulee 30-paikkainen ruokaravintola anniskeluoikeuksineen.
Media, Etelä-Suomi14.04.2021 09.30
Päivät pidentyvät, säätkin paranevat – vallitsevan pandemian myötä monessa kodissa herää kuitenkin tekemisen puutetta. Kokosimme yhteen muutamia vinkkejä, joilla tavoitella iloista kevättunnelmaa, oman talouden kesken.
Media13.04.2021 17.54
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.4.2021 Oulun Pateniemen suuralueelle on aloitettu uuden K-Marketin rakennustyöt. Kauppa avautuu loppuvuodesta 2021.
Pohjois-Suomi, Media13.04.2021 11.30
Kespron Food & Inspirations -virtuaalimessut ovat yli vuoden kestäneen koronapandemian aikana ensimmäiset foodservice-alan suuren mittaluokan messut Suomessa. Messujen tarjonta koostuu erityisesti ratkaisujen esittelystä, joilla ravintolat pystyvät vahvistamaan nopeasti kassavirtaansa markkinoiden avautuessa.
Yritys, Media13.04.2021 09.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.4.2021 Sippolat aloittavat 6.6. K-Supermarket Kurikan sekä K-Market Saumantien kauppiaina. Sippolat ovat aiemmin toimineet kahden K-Marketin kauppiaina Satakunnassa.
Media, Länsi-Suomi12.04.2021 09.00
K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.4.2021 Jyrki ja Virpi Huttunen aloittavat kesäkuussa Kuopiossa K-Supermarket Petosen kauppiaina.
Itä- ja Keski-Suomi, Media09.04.2021 11.00
Vielä on matkaa siihen, että voimme käydä kaupassa täysin niin kuin on totuttu. Tämän muistilistan avulla pidät huolta itsestäsi, muista asiakkaista ja henkilökunnasta kaupassa käydessäsi. Tervetuloa kauppaan!
Vastuullisuus, Media09.04.2021 10.21
K-ryhmän ja Keskon päivittäistavaratoimialan myynti ja markkinaosuus ovat kasvaneet merkittävästi. Tontin hankinnalla varaudutaan kasvun jatkumiseen myös tulevaisuudessa.
Yritys, Media, Etelä-Suomi09.04.2021 10.05
Jokapäiväiset valinnat kaupan hyllyjen välissä voivat tuntua arkisilta ja pieniltä. Päivittäisillä ostopäätöksillä on kuitenkin suuri vaikutus ympäristöön, eikä ole yhdentekevää mitä ostoskoriisi valitset. Pirkka-sarjan tavoitteena on tehdä vastuulliset valinnat helpoksi ja tuoda ne mahdollisimman monen kuluttajan ulottuville.
Vastuullisuus, Media09.04.2021 09.15