Uutiset ja tiedotteet

Tarkenna aihe


708 uutista ja tiedotetta

Kesäkuu 2024

Janne ja Aulikki Pelttari Saariselän uuden K-Marketin kauppiaiksi

Janne ja Aulikki Pelttari ottavat vastaan loppusyksystä Saariselän uuden K-Marketin kauppiaan tehtävät. Samassa kaupan nimi muuttuu K-Market Saariseläksi.

Asiakas, Yritys, Pohjois-Suomi, Media

25.06.2024 08.05

Tuore selvitys: sopiva häälahjan arvo on 50–100 euroa – nämä ovat tämän hetken suosikkilahjat

Kesän häävieraat pohtivat nyt kuumeisesti, minkä arvoinen häälahja on sopiva, ja mitä häälahjaksi tulisi hankkia. K-ryhmän uudesta kyselytutkimuksesta selviää, että valtaosa suosii 50–100 euron budjettia. Suoraa tilisiirtoa ja lahjakortteja pidetään toimivimpina häälahjoina. 

Media

24.06.2024 10.53

Joni Huovila palaa kauppiasuralle Kärsämäellä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 24.6.2024 Kärsämäkisille entuudestaan tuttu Joni Huovila palaa kauppiasuralle ja aloittaa kauppiaana 12.8. K-Market Keskipisteessä.  

Pohjois-Suomi, Media

24.06.2024 08.05

K-ryhmä mukana kehittämässä uudelleenkäytettävien take away -pakkausten järjestelmää

Kertakäyttöpakkausten kysyntä ja pakkausjätteen määrä on kasvanut merkittävästi. K-ryhmä on mukana VTT:n ja Vaasan yliopiston johtamassa Reusify-tutkimushankkeessa, jonka tavoitteena on tehdä Suomesta pakkausten uudelleenkäytön edelläkävijä. Kiertotalouden edistäminen on K-ryhmän vastuullisuustyön kulmakivi ja uusia kiertotalousratkaisuja etsitään aktiivisesti yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.

Vastuullisuus, Media

20.06.2024 08.15

Leena Korpi aloittaa kauppiasuransa Vaasassa kolmella K-Marketilla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.6.2024 Leena Korpi aloittaa kauppiasuransa Vaasassa ottamalla vastaan kolmen K-Marketin avaimet. Syyskuun alusta hän saa K-Market Kuusilahdentien sekä Kauppapuistikon ja lokakuun alusta K-Market Pitsitehtaan.

Media, Länsi-Suomi

20.06.2024 08.05

Selvitimme: Näiden asioiden perusteella suomalainen valitsee grillimakkaransa

Myydyimpien grillimakkaroiden kymmenen kärjestä löytyy joka kesä monia perinteisiä, jopa vuosien ajan myynnissä olleita tuotteita. Tästä huolimatta suomalainen valitsee makkaransa ajatuksella ja muiden asioiden kuin tuotemerkin perusteella. Tuttu tuotemerkki on nimittäin vasta viidenneksi tärkein makkaran valintaperuste. Sitä suurempi merkitys on muun muassa tuotteen kotimaisuudella ja lihapitoisuudella, joista jälkimmäinen on tärkeää erityisesti miehille.

Asiakas, Media

19.06.2024 12.55

Takaisin ylös