Jenni Härmä ja Tomi Pääkkö kauppiaiksi K-Supermarket Kaijonharjuun Ouluun

Kauppiaspari aloittaa 1.3.2020.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.2.2020

Jenni Härmä (28) ja Tomi Pääkkö (29) palaavat kotikaupunkiinsa Ouluun Sievistä, jossa heillä on ollut K-Market.

”Kauppiasurassa meitä kiehtoo vapaus ja vastuu sekä mahdollisuus toteuttaa itseään ja tehdä monenlaisia juttuja”, kertoo Jenni Härmä.

Asiakkaat saavat kaupalle iloisen, nuoren ja helposti lähestyttävän kauppiasparin. Härmä ja Pääkkö aikovat keskittyä kaupassa erityisesti asioinnin helppouteen ja sujuvuuteen.

”Haluamme kiittää nykyistä kauppiasta. Kauppa on vain muutaman vuoden vanha, ja hyvin hoidettu. Laajennamme valikoimaa ja tuomme vaihtelua jatkossakin. Yliopiston läheisyyden ansiosta kaupassa on valikoimaa, joka palvelee kansainvälisiäkin opiskelijoita. Meille tärkeää on myös luoda työyhteisöön hyvä fiilis, joka näkyy asiakkaille asti”, kertoo Härmä.

Vapaa-ajallaan kauppiaspari harrastaa liikuntaa, paluumuutto Ouluun mahdollistaa kuntosalin lisäksi myös laajemmin urheiluharrastuksia.

Lisätietoja:  K-kauppias Jenni Härmä puh. 044 358 8819

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.