Pattijoen K-Market uudistetaan asiakkaille nykyaikaiseksi ja ympäristöystävälliseksi kaupaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.2.2024 Pattijoen K-Marketissa aloitetaan laajat uudistustyöt, joissa koko kauppa remontoidaan etuovelta lastaussillalle. Kauppa on avoinna koko remontin ajan ja avajaisia juhlitaan toukokuussa. K-kauppiaana toimivat Juha Rautava ja Sanna Haapala.

”Raahessa on investoitu merkittävästi viime vuosina”, kertoo Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen. ”Raahen K-Citymarket uusittiin täydellisesti kesällä 2022 ja nyt tammikuussa kauppa palkittiin ketjunsa parhaana asiakastyytyväisyydessä ja kassapalvelussa. Lisäksi ensi viikolla avataan täysin uudistettu K-Market Saloinen.”

K-Market Pattijoen kokonaisuudistuksessa pannaan koko myymäläkalusto uusiksi, maitotaloustuotteiden kaapistot uusitaan, lastauskatos laajenee ja kylmää varastotilaa remontoidaan lämpimäksi. Rakennuksen sähkö-, ilmastointi- ja jäähdytysjärjestelmät uusitaan käytännössä kokonaan. Myös kylmälaitos vaihtuu energiaa säästävään ja ympäristöystävälliseen. Henkilökunnan tiloihin tulee täydellinen pintaremontti. Keskon ja K-kauppiaan investointi on yhteensä 1,6 miljoonaa euroa.

”On mahtavaa päästä rakentamaan Pattijoelle nykyaikainen ja ympäristöystävällinen ruokakauppa”, hehkuttaa kauppias Juha Rautava. ”Haluamme olla alueen paras herkkukauppa, joka tarjoaa asiakkailleen uutuuksia ja erikoisuuksia.” Kauppias lupaa, että jatkossa hän tarjoaa sesonkeina itse leikkaamiaan erikoisjuustoja herkutteluun. ”Saamme myös asiakkaiden toivomat uudet itsepalvelukassat sekä uuden pullonpalautusautomaatin.”

Juha kertoo, että kauppa saa remontissa paremmat puitteet valikoimien esille tuomiseen. ”Kaupasta tulee selkeä ja nykyaikainen. Panostamme tuoretuotteisiin, Meillä tehty-tuotevalikoima kasvaa ja ravintolayhteistyötä laajennetaan”, kauppias luettelee. ”Saamme irtokarkit valikoimiin ja panimotuotteille tulee lisää tilaa. Myös kukille tulee oma paikkansa.” K-Market Pattijoen asiakkaiden suosimaa eräkauppaa jatketaan remontin aikana ja sen jälkeenkin on asiakkaille tarjolla yllätyksiä ja edullisia tuotteita.


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös