K-Citymarket lanseeraa uuden tuotemerkin kotiin ja vapaa-aikaan

K-Citymarket tuo markkinoille uuden tuotemerkin, myhomen.

Myhome kattaa kodin tuotteiden ja sisustuksen osa-alueet tekstiileistä astioihin ja ruoanvalmistusvälineisiin, pieniin kodinkoneisiin ja sisustustarvikkeisiin asti. Tuotemerkin valikoima koostuu helpoista perustuotteista ja sesongeittain vaihtuvista mielenkiintoisista, ajankohtaisista tuotteista.

– K-Citymarketilla on uudelle tuotemerkille isot odotukset.Myhome vastaa hyvin asiakkaiden tarpeisiin, kun kaupasta halutaan ostaa helposti ja vaivattomasti tyylikkäitä, kohtuuhintaisia kodin ja vapaa-ajan tuotteita.Tuotesarjaa suunnitellessamme olemme tehneet useampia asiakastutkimuksia, joilla olemme varmistaneet, että sarja vastaa K-Citymarketin asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin,K-Citymarket-ketjun osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg kertoo.

– Halusimme tuoda markkinoille tuotesarjan, jonka laajasta tuotevalikoimasta asiakas löytää kerralla kaiken kotiinsa. Tutkimustemme mukaan hinta, laatu ja käytettävyys ovat asiakkaille tärkeimpiä ominaisuuksia kodin tuotteita valitessa, ja niihin on tässä tuotesarjassa panostettu. Tulevaisuudessa tuotesarja laajenee entisestään, Åberg jatkaa.

myhome puhuttelee monenlaisia suomalaisia

Myhomella halutaan puhutella monenlaisia suomalaisia ja heidän koteihinsa sekä elämäänsä liittyviä tarpeita.

– Suomalaiset ostavat kodin tuotteita hyvin tarvelähtöisesti. Muki ostetaan rikkinäisen tilalle ja lisäksi sen halutaan sopivan kotoa jo löytyviin tavaroihin. Dialogi suoraan asiakkaiden kanssa mallistoja suunniteltaessa on auttanut ymmärtämään suomalaisten tapaa sisustaa ja hoitaa kotejaan. Vaikka kodin tuotteet ostetaankin tarpeeseen, niiden ei silti tarvitse olla tylsiä. Juuri tästä ajatuksesta löytyy myhomen ydin, Åberg kuvailee.

K-Citymarket koetaan ostopaikkana, josta voi ostaa kaiken kerralla mahdollisimman helposti ja vaivattomasti. Uusi tuotemerkki myhome laajoine valikoimineen ja tyylikkäine, yhteensopivine tuotteineen palvelee juuri tätä tarvetta. Myhome-tuotteet löytyvät helposti ruokaostosten lomassa ja valikoimissa on laajasti eri vaihtoehtoja – pientä piristystä olohuoneeseen, tarvikkeet kotikonttorille tai kokonainen astiasto kodin juhliin.

Keskiössä suomalaista suunnittelua

Tuotesarjan keskeisenä kuosina on muotoilija Susanna Hoikkalan suunnittelema ajaton Vilja, joka toistuu malliston monessa tuotteessa. Viljaa täydennetään yksivärisillä tuotteilla, jotka on helppo yhdistää monenlaiseen sisustukseen. Tämän syksyn ja talven sesongin pääkuosia edustaa Hoikkalan suunnittelema Kuusama. Hoikkala kuvailee kuosia ”skandimaagiseksi”.

Myhome on saatavissa kaikista K-Citymarketeista ympäri Suomen (valikoimat vaihtelevat kaupoittain).

Lisätietoja:

K-Citymarket-ketjun osto- ja myyntijohtaja Hannele Åberg, p. 050 502 3893, hannele.aberg@kesko.fi

K-ryhmän viestintä, p. 050 596 7977, viestinta@kesko.fi (arkisin klo 8-16)

   

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset valikoimat elintarvikkeita ja käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan inspiroivista valikoimistaan ja palveluistaan, erinomaisesta ruokaosaamisesta sekä vaivattomasta asiointikokemuksesta. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K-Citymarket – Aikasi arvoinen kauppa.


Oliko sisältö hyödyllinen?
KYLLÄ
EI

Takaisin ylös