K-Citymarket Espoo Sellon kokonaisuudistus on valmis

Espoolaisen Sellon K-Citymarketin kokonaisuudistus on valmistunut. Remontin myötä kaupan kiinteistöstä tuli entistäkin vastuullisempi ja lisäksi sen aukioloajat laajenivat. Uudistunutta kauppaa juhlitaan torstaista 24.10. alkaen.

K-Citymarket Espoo Sello uudistui lattiasta kattoon. Niin talotekniikka, myymäläkalusteet kuin kaupan takatilatkin uudistettiin.

Kauppias Esa Kiiskinen kertoo, että uudistus sujui suunnitelmien mukaan.

”Iso kiitos niin henkilökunnallemme kuin asiakkaillemme, kun jaksoitte kulkea tämän remonttimatkan kanssamme. Kiitos myös kaikille uudistuksessa mukana olleille tahoille. Ammattilaisten kanssa on kiva tehdä töitä – projekti oli hyvin johdettu ja tehty.”

Kaupan uudistuksen ajurina oli vahvasti vastuullisuus. Talotekniikan uudistamisen myötä myös muun muassa kylmälaitteet vaihdettiin uusiin, ympäristöystävällistä hiilidioksidia kylmäaineena käyttäviin laitteisiin. Tehdyt uudistukset ja korjaukset parantavat merkittävästi kiinteistön energiatehokkuutta ja säästävät esimerkiksi sähköä hurjasti.

Kauppa säilyy asiakkaille tuttuna ja valikoimaa on tullut elintarvikeosastoille lisää. Omia vahvuuksia on vahvistettu entisestään, eli kaupasta löytyvät kattavat ja entistäkin paremmat kala-, hedelmä- ja vihannes- sekä lihaosastot.

”Moni uusittu asia on tekninen ja liittyy kaupan taustatoimintoihin. Asiakkaille remontti näkyy ennen kaikkea siten, että kauppa on nyt entistäkin siistimpi ja hienompi. Olemme tehneet asiakkaitamme kuunnellen niin hyvän kaupan, kuin olemme osanneet. Hehän lopulta päättävät, onnistuiko uudistus”, Kiiskinen sanoo.

Myös kaikki kaupan käyttötavaraosastot uudistettiin. Remontin tavoitteena oli tehdä asioinnista ja myymälässä liikkumisesta entistä helpompaa. Tavaratalojohtaja Matti Alilonttinen kertoo, että myymälä saikin kokonaan uuden ilmeen ja opasteet.

Kauneusosasto sai remontissa lisää tilaa ja laajeni. Kukkaosasto siirtyi uudelle paikalle asiakaspalvelupisteen puoleisen sisäänkäynnin viereen ja uutuutena osastolta löytyy kukkakylmiö. Taloustavaraosastollakin on uutta, sillä sinne tuli suosittujen Fiskarsin ruoanvalmistustuotteiden esittelykokonaisuus.

Fonumin piste löytyy nyt myymälän sisäpuolelta asiakaspalvelupistettä vastapäätä. Lisäksi pullonpalautusaulaan tuli uusia Postin pakettiautomaatteja.

K-Citymarket Espoo Sellon remontti on osa Keskon kasvustrategian mukaista päivittäistavarakaupan kauppapaikkaverkoston uudistamista. Hypermarket-kokoisten kauppojen myynti on kasvanut Suomessa merkittävästi ja niiden vaikutus päivittäistavarakaupan markkinaosuuteen on olennainen.

”Uudistettu kauppa tuo paikallisille entistäkin parempia palveluja ja vastaa asiakkaidensa tarpeisiin. Samalla kiinteistöstä tuli aiempaa vastuullisempi”, sanoo K-Citymarket-ketjun johtaja Ari Sääksmäki.

Uudistunutta kauppaa juhlitaan torstaista 24.10. alkaen. Koko kauppa on täynnä hienoja tarjouksia. Tulevina viikkoina kaupan käytäviltä voi bongata myös tunnettuja kokkeja, kuten Akseli Herlevin ja Pekka Terävän, jotka maistattavat tuotteita.

K-Citymarket Espoo Sellon aukioloajat laajenivat remontin myötä. Kauppa palvelee jatkossa arkisin kello 7–23, lauantaisin kello 7–22 ja sunnuntaisin kello 10–22.