K-Citymarket Pori Mikkolaan gluteenittomien irtomakeisten hylly

K-Citymarket Pori Mikkolaan on rakennettu Suomen ensimmäinen K-irtomakeisten gluteenittomien makeisten hylly. Kyse on erillisestä kalusteesta gluteenittomien tuotteiden hyllynpäädyssä.

K-ryhmän aluetiedote 7.11.2019

K-Citymarket Pori Mikkolan kauppiaat Kalle Wahlroos ja Teija Färm ovat tyytyväisiä uuteen keliaakikoita ja muita gluteenia välttäviä palvelevaan tuoteryhmään. Gluteeniton irtomakeishylly rakennettiin kaupassa erilleen muista irtomakeisista, gluteenittomien tuotteiden hyllynpäätyyn, jolloin riski gluteenin päätymisestä irtomakeisiin esimerkiksi irtomakeiskauhan kautta on minimoitu. Kaupassa on pyritty kiinnittämään huomiota erityisruokavalioihin laajemminkin.

– Päätimme panostaa gluteenittomiin irtomakeisiin, koska olemme saaneet keliaakikoilta asiasta niin paljon toiveita. Hylly on jo nyt herättänyt valtavasti positiivista huomiota, Kalle Wahlroos kertoo.

– K-irtomakeiset on K-ryhmän uusi oma makeiskonsepti, jonka puitteissa pyrimme vastaamaan asiakkaiden nykytarpeisiin. Gluteenittomuus on selkeä trendi, johon haluttiin vastata makeisissa heti konseptin synnystä asti. K-kauppiaat ovat olleet hyvin kiinnostuneita konseptista, joten gluteenittomia irtomakeishyllyjä nähdään varmasti pian myös muissa K-ruokakaupoissa ympäri Suomen, K-ryhmän teollisten tuotteiden osto- ja myyntijohtaja Aki Erkkilä kertoo.

Kauppias Kalle Wahlroos, K-Citymarket Pori Mikkola, p. 050 499 1167

K-ryhmän viestintä, puh. 010 53 50200, viestinta@kesko.fi (arkisin klo 8-16)

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset valikoimat elintarvikkeita ja käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan inspiroivista valikoimistaan ja palveluistaan, erinomaisesta ruokaosaamisesta sekä vaivattomasta asiointikokemuksesta. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi

K-Citymarket – Aikasi arvoinen kauppa.