Uusin K-citymarket on avattu suomalaisiin koteihin

K-CITYMARKET OY LEHDISTÖTIEDOTE 24.10.2012 KLO 11.00 1(2)

Kesko vahvistaa rooliaan käyttötavaroiden verkkokaupassa avaamalla uuden citymarket.fi -verkkokaupan. Sieltä voi ostaa pukeutumisen, kodin ja vapaa-ajan tuotteita helposti ja luotettavasti ympäri vuorokauden. Tavoitteena on laajentaa nykyinen lähes 20 000 tuotteen valikoima Suomen laajimmaksi käyttötavaroiden verkkokauppavalikoimaksi. Kotimaisessa citymarket.fi -verkkokaupassa on erityisesti huomioitu verkkomaksamisen turvallisuus.

"Täydennämme 79 K-citymarketimme käyttötavaratarjontaa ja vastaamme asiakkaiden toiveisiin avaamalla monipuolisen citymarket.fi -verkkokaupan asiakkaidemme koteihin. Palvelemme verkossa laajalla tuotevalikoimalla ja tuomme ajankohtaiset arjen lisävalikoimat valtakunnallisesti kaikkien saataville. Olemme nykyään aina auki. Lisäksi panostamme erityisesti verkkomaksamisen turvallisuuteen ja luotettavuuteen varmentamalla myös luottokorttitapahtumat suomalaisten pankkien verkkopankkijärjestelmien kautta", kertoo K-citymarketin toimitusjohtaja Ari Akseli.

Suomenkielisen citymarket.fi -verkkokaupan palvelun lähtökohtia ovat asioimisen helppous ja selkeys, luotettavuus sekä nopeus. Palvelun ulkoasu on K-citymarketin konseptin mukainen. Verkkokaupan valikoimia täydennetään koko ajan ja uusia tuoteryhmiä lisätään verkkokauppaan loppusyksystä 2012 ja ensi vuonna. Verkkokauppa palvelee myös mobiiliversiona.

Uusi citymarket.fi -verkkokauppa tarjoaa asiakkaille lukuisia etuja ja ajankohtaisia tuoteuutuuksia, joista tiedotetaan asiakaskirjeillä tai verkkokaupan sivuilla. K-Plussa-kortilla ostoksista saa K-Plussa-pisteitä. Ostokset toimitetaan asiakkaan noudettavaksi hänen valitsemaansa K-citymarketiin tai postiin tai tuotteet voi tilata kuljetettaviksi kotiin. Toimitus K-citymarketiin on asiakkaalle ilmainen.

"Käyttötavarakaupassa asiakkaiden ostokäyttäytyminen on aiempaa yksilöllisempää ja vuorovaikutuskanavien määrä kaupan ja asiakkaiden välillä lisääntyy. Tavoitteena on olla vahvasti mukana asiakkaan koko ostotapahtuman ajan siten, että asiakas voi halutessaan hyödyntää verkkopalveluita ostoksensa suunnittelusta tuotteen käyttöönottoon saakka", toteaa Ari Akseli.

Sähköisen asioinnin ja verkkokaupan kehittäminen ovat strategisia painopisteitä Keskon kaikilla toimialoilla. Tuorein citymarket.fi -verkkokauppa täydentää Keskon asemaa käyttötavaroiden verkkokaupassa, jossa se palvelee www.netanttila.com, www.kodin1.com, www.konebox.fi, www.cmstore.fi sekä www.budgetsport.fi -verkkokaupoilla.

Lisätietoja:
Toimialajohtaja Minna Kurunsaari, Kesko Oyj, Käyttötavarakauppa, puh. 010 53 22261
Toimitusjohtaja Ari Akseli, Anttila Oy ja K-citymarket Oy, puh. 010 53 23490

K-citymarket
K-citymarket on hypermarket. Se tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat ruokaa sekä päivittäis- ja käyttötavaroita. K-citymarketin edullinen hintataso, jatkuvasti uudistuvat ja paikalliset valikoimat vahvistavat asiakaslupausta, joka on "Kaupan päälle hyvä mieli". Kaikissa K-citymarketeissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 79 K-citymarketia.
www.k-citymarket.fi

Keskon käyttötavarakauppa
Keskon käyttötavarakauppa tarjoaa asiakkaalle pukeutumiseen, kotiin, urheiluun, vapaa-aikaan, kodintekniikkaan, viihteeseen sekä sisustamiseen ja huonekaluihin liittyviä tuotteita ja palveluita. Käyttötavarakauppaan kuuluvat K-citymarketin käyttötavara, Anttila, Kodin1, Intersport ja Budget Sport, Asko ja Sotka, Musta Pörssi ja Konebox sekä Kookenkä ja Andiamo. Noin 450 myymälän lisäksi kaikki ketjut palvelevat myös verkossa.

Kesko
Kesko (www.kesko.fi) kuuluu maailman 100 vastuullisimman yrityksen joukkoon (The Global 100 Most Sustainable Corporations in the World). Olemme vähittäiskaupan osaaja, jonka ketjuilla on noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä. Kauppojemme kautta tuomme elämisen laatua asiakkaan jokaiseen päivään.

Takaisin ylös