KESKO OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 02.03.2010 KLO 09.00 1(1)
K-ryhmän Pirkka-asiakaslehti on tuoreen Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) mukaan kasvattanut edelleen lukijamääräänsä. Pirkka-lehden lukijakunta on noussut 40 000 lukijalla 2 840 000 lukijaan. K-ryhmän asiakaslehti jatkaa siis vankasti Suomen luetuimpana aikakauslehtenä. Kansallinen Mediatutkimus julkistettiin tiistaina 2.3.2010.
- On merkittävä saavutus, että suuresta lukijakunnasta huolimatta Pirkka-lehti pystyy edelleen kasvattamaan lukijamääräänsä kymmenillä tuhansilla lukijoilla. Pirkka-lehti on yksi asiakkaidemme monista eduista, toimitusjohtaja Niina Ryynänen K-Plus Oy:stä toteaa.
Pirkka-lehti tarjoaa asiakkaille hyödyllistä tietoa ja käytännön vinkkejä. Esimerkiksi lehden Vastuulliset valinnat -palstalla käsitellään arjen vastuullisia tekoja ja annetaan lukijoille vastuulliseen kuluttamiseen liittyviä vinkkejä.
- Vuosi 2009 oli Pirkka-lehden lisäksi kasvun aikaa koko K-Plussan kanta-asiakasohjelmalle. Viime vuonna ohjelmaan liittyi 190 596 uutta kanta-asiakasta ja ohjelma saavutti kahden miljoonan talouden rajan. Myös K-Plussa-asiakkaiden saamat kokonaisedut parantuivat merkittävästi, Niina Ryynänen kertoo.
K-Plussa-kanta-asiakasohjelman kulmakivenä ovat paikallisten K-kauppiaiden ja K-ryhmän ketjujen hyville asiakkailleen tarjoamat erityisedut ja -palvelut. K-Plussa-asiakkaat saavat myös satoja tarjousetuja joka kuukausi, jotka ovat aina vähintään 10 % normaalihinnasta, sekä K-Plussa-pisteitä, joista saatava etu on jopa 5 prosenttia. K-Plussa-verkosto tarjoaa asiakkailleen etuja jo yli 3 500 ostospaikasta ja yli 40 yhteistyökumppanilta.
Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Niina Ryynänen, K-Plus Oy, puh. 01053 37100
Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.