Teboil-asemilta saa K-Plussaa marraskuusta lähtien

K-Plussa-pisteitä saa lähes 300 Teboil-asemalta 17.11.2008 lähtien. Uuden yhteistyökumppanin myötä K-Plussa-asiakkailla on käytössään Suomen laajin liikenneasemien palveluverkosto Teboil- ja Neste Oil -asemilla.

– Tarjoamme asiakkaille entistä monipuolisemmat mahdollisuudet hyödyntää K-Plussa-korttia päivittäisissä ostoksissaan, nyt myös liikenneasemapuolella. K-Plussan palveluverkosto kasvaa Teboilin myötä yli 3 500 ostopaikan suuruiseksi. Mitä enemmän asiakkailla on käytössä K-Plussa-ostopaikkoja, sitä kätevämpää on kerryttää kokonaisuudessaan saatavaa etua, toteaa K-Plus Oy:n varatoimitusjohtaja Tapio Näveri.

– Kiireisessä elämänrytmissä huoltamo on vaivaton asiointipaikka. K-Plussa-pisteet nitovat kätevästi yhteen Teboil-asemaverkoston kaikki palvelut asiakkaan eduksi. Näin pystymme entistä paremmin palvelemaan asiakkaitamme, kommentoi Oy Teboil Ab:n liiketoimintajohtaja Ari Rajala.

K-Plussa-pisteitä asiakkaat saavat Teboil-huoltamoilta ja -automaattiasemilta lähes kaikista ostoksistaan – niin polttoaineesta, myymäläostoksista, ravintolapalveluista kuin huolloista ja pesuistakin. Normaaliin tapaan K-Plussa-pistesetelit käyvät Teboil-asemilla maksuvälineinä. K-Plussa-yhteistyön ulkopuolelle jäävät Veikkauksen tuotteet, polttoöljy, lippu- ja lupaostot, lahjakortit sekä polttoaineostot Teboil Express -automaattiasemilta.

Kevään ja syksyn aikana Teboil-asemilla on avattu seitsemän K-market-ruokakauppaa. Suunnitelmissa on laajentaa K-market-verkosto noin 70 Teboil-asemalle kahden seuraavan vuoden aikana. K-marketeille tulee Teboil-yhteistyön myötä Suomen kattavin kauppapaikkaverkosto.

K-marketien valikoimiin liikenneasemilla kuuluu monipuolisesti arjen peruselintarvikkeita, autotarvikkeita sekä laaja valikoima laadukkaita ja edullisia Pirkka-tuotteita. K-marketista asiakkaat voivat jatkossa tehdä ruokaostokset helposti ja nopeasti matkan varrella.

K-Plussa-asiakkaiden määrän kasvu on jatkunut vahvana – viime vuonna K-ryhmä sai yli 170 000 uutta kanta-asiakasta. Tällä hetkellä K-Plussa-kortti on noin 3,6 miljoonalla suomalaisella yli 1,9 miljoonassa taloudessa. Teboilin lisäksi K-Plussan yhteistyökumppaneita ovat mm. Neste, OP-Pohjola-ryhmä, Sonera, A-lehdet, Helsingin Energia, Scandic Hotels, Nordea, Finnkino ja Europcar.

Varatoimitusjohtaja Tapio Näveri, K-Plus Oy, puh. 01053 37170
Liiketoimintajohtaja Ari Rajala, Oy Teboil Ab, puh. 0400 723 561

Kesko (www.kesko.fi) on vähittäiskaupan osaaja, joka tuo kauppojensa kautta elämisen laatua kuluttajien jokaiseen päivään. Keskon ketjutoimintaan kuuluu noin 2 000 kauppaa Pohjoismaissa, Baltiassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä.