Plussan ja Neste-asemien yhteistyö laajenee

Nesteen ja K-ryhmän kanta-asiakasjärjestelmän, Plussan, yhteistyö laajenee. Toukokuun alusta alkaen Plussa-pisteitä kertyy Neste-asemilla polttonesteostojen lisäksi myymälätuotteista, kahvila- ja ravintolatuotteista sekä autonpesusta. Samasta päivästä lähtien Plussa-pisteseteleillä voi myös maksaa ostoksia Neste-asemilla.

Plussa-pisteitä on saanut Nesteen asemilta tehdyistä polttonesteostoista jo vuodesta 1998 lähtien. Nesteen ja Plussan yhteistyön laajenemisen myötä Plussa-pistetili karttuu entistä nopeammin, sillä Neste-asemien myymälöissä on tarjolla runsaasti päivittäistavaroita ja esim. autotarvikkeita. Usein käytettäviin palveluihin kuuluu tankkauksen ohella myös autonpesu.

Lisäksi toukokuun alusta asiakas voi maksaa ostoksensa Plussa-pisteseteleillä. Maksuvälineenä voi käyttää myös käteistä, pankkikorttia, Plussa-maksu- tai -luottokorttia, Neste-yksityisluottokorttia sekä Visa- ja MasterCard -luottokortteja.

Ostaessaan polttonestettä Plussa-kortinhaltija voi valita haluaako hän etunsa Plussa-pisteinä vai käyttääkö hän uutta ns. HetiEtua. HetiEtu on vaihtuvan suuruinen alennus polttonestelitralta ja sen asiakas saa heti oston yhteydessä joko kassalta tai kortti- ja seteliautomaatilta. Valitessaan Plussa-pisteet asiakas saa ne Plussa-tililleen normaaliin tapaan.

Nyt tapahtuva Nesteen ja Keskon Plussa-yhteistyön laajeneminen on osa Plussa-kanta-asiakasjärjestelmän uudistusta. Panostus Plussa-kanta-asiakasjärjestelmään on K-ryhmän strateginen valinta, ja uudistuksen tavoitteena on palkita ostoksensa K-ryhmään keskittävät asiakkaat entistäkin paremmin.

Plussa-korttihakemuksia on saatavana myös Neste-asemilta. Täytettyään hakemuksen asiakas saa heti käyttöönsä väliaikaisen Plussa-kortin ja voi aloittaa Plussa-pisteiden keruun välittömästi.

K-Plus Oy
Toimitusjohtaja Niila Rajala, puh. 01053 37100 tai 050-555 5561
Brand Manager Juha Andelin, puh. 01053 37180 tai 040-565 0575

Neste Markkinointi Oy
Johtaja Erkki Pylkkänen, puh. 010 45 28314 tai 050 45 28314
Markkinointipäällikkö Annika Ahlholm, puh. 010 45 28447 tai 050 45 28447

Plussa uudistui!
Vuoden 2004 hyväntekeväisyyskohteet ovat Nuori Suomi ry:n lasten ja nuorten liikunta ja Suomen UNICEFin Maailman tytöt kouluun -kampanja.