Huippuluokan asiakaspalvelua – K-Market PikkuKippari on Varsinais-Suomen paras K-Market

Vuoden 2023 Varsinais-Suomen paras K-Market on valittu. Tittelin vei naantalilainen K-Market PikkuKippari, jota luotsaavat kauppiaat Jussi Tainio ja Satu Tainio.

K-Market PikkuKipparille voiton toi erityisesti erinomainen ja iloinen asiakaspalvelu. Kaupan monipuoliseen asiakaskuntaan kuuluvat niin lähialueen asukkaat kuin saariston matkalaiset ja mökkiläisetkin. Asiakaskunnan toiveet on huomioitu kaupan tarjonnassa hienosti ja sesonkivaihteluiden mukaan valikoimassa on esimerkiksi paikallisia luomuvihanneksia ja marjoja, kun taas talvella itselleen voi hankkia vaikka käsinneulotut villasukat.

“Tuntuu aivan ihanalta! Tämä on sekä meille että tiimillemme tärkeä huomiointi. Siinäkin mielessä tunnustus osui hyvään kohtaan, että meillä tulee pian täyteen 20 vuotta kauppiaina”, kertovat kauppiaat Jussi Tainio ja Satu Tainio

Alueen paras K-Market valitaan sen perusteella, miten se on kehittänyt liikevaihtoaan, menestynyt asiakastyytyväisyystutkimuksissa ja miten kaupan henkilöstöjohtaminen toimii. Palkintoon vaikuttaa myös se, miten kaupan liikeidea tulee asiakkaiden arjessa näkyväksi ja miten kauppa kehittyy ajassa.

“PikkuKipparin liikevaihto on kehittynyt erittäin hyvin ja asiakastyytyväisyys jopa ylittää tavoitetason. Kauppa on tärkeä myös alueen liikuntapaikoille ja koululle, ja kaupassa piipahdetaan jopa kesken golf-kierroksen läheiseltä kentältä”, palkintoa perustelee K-Market-ketjun johtaja Jesper Åberg

K-Market-ketju palkitsee joka vuosi parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Lisäksi kauppoja palkitaan erilaisten vuosittain vaihtuvien teemojen perusteella.

Länsi-Suomen erikoispalkitut K-Marketit 2023:

• Paras myynnintekijä: Mikko Kuusisto, K-Market Kärki, Seinäjoki

• Paras liikeidea: Joona Pesonen, Matilda Tistelgren, K-Market Kissanmaa, Tampere

• Paras verkkokauppa: Paula Kiiveri, K-Market Teekkarinkatu, Tampere

• Asenne !: Mikko Holopainen, Jonna Holopainen, K-Market Kirstinpuisto, Turku

• Asiakastyytyväisyys: Niina Etelätalo, K-Market Ahlainen, Ahlainen

• Tulokas: Erika Alander, K-Market Apiankatu, K-Market Sointula, Valkeakoski

• Paikallinen vaikuttaja: Aleksi Pulkkinen, K-Market Ruovesi, K-Market Visuvesi, K-Market Runoilijankulma, Ruovesi ja Visuvesi

• Uudistaja: Kenneth Sten, K-Market Stenco, Övermalax

• Elämäntyöpalkinto: Kari Laurila, Sari Laurila, K-Market Villilä, Tampere

• Aktiivinen markkinoija: Anni Puhakka, K-Market Deli, Turku

• Aktiivinen markkinoija: Laura Pietilä, K-Market Luotsipoika, Luvia