K-ryhmä on jälleen mukana Hyvä Joulumieli -keräyksessä, joka tuo joulun ilon 18 000 vähävaraiselle perheelle. Jo 28. kerran järjestettävän keräyksen tuotoilla hankitaan ruokalahjakortteja, joilla perheet voivat ostaa ruokaa joulupöytään.
K-ryhmän ja Koripalloliiton yhteistyö on tarjonnut liikuntamahdollisuuksia ja kannustanut hauskojen tapahtumien avulla tutustumaan koripalloon jo vuodesta 2015 alkaen. Yhteistyön aikana on liikutettu jo yli 120 000 lasta.
”Nyt solmittu sopimus jatkuu vuoden 2025 loppuun asti. Olen erittäin iloinen, että pitkään jatkunut yhteistyömme Koripalloliiton kanssa jatkuu ja laajenee entisestään. Näemme tärkeäksi edistää lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia ja haluamme kannustaa nuoria liikkumaan matalalla kynnyksellä”, kertoo Omista brändeistä vastaava johtaja Tuuli Luoma.
Yhteistyöhön sisältyvät uudessakin sopimuksessa Pirkka Street Basket -kiertueet sekä Pirkka Pikkusudet koriskoulut ja -riehat. Pirkka näkyy Pikkusudet-yhteistyön lisäksi myös nuorten ja aikuisten koripallomaajoukkueiden yhteistyökumppanina. Uutena elementtinä Susijengi ja Pirkka lähtevät mukaan K-Marketin kiusaamisvapaa vyöhyke -kampanjaan.
”Olemme todella iloisia siitä, että pitkä ja erinomaisesti toiminut yhteistyömme saa jälleen jatkoa. Erityisen iloisia olemme siitä, että sopimuksen sisältö edelleen laajenee ja pääsemme osallistumaan K-Marketin hienoon kiusaamisvapaa vyöhyke-kampanjaan”, kommentoi koripalloliiton myyntijohtaja Timo Vertio.
Toukokuussa järjestettävien Pirkka Street Basket -tapahtumien suunnittelu käynnistyy tammikuussa, ja vuoden ensimmäinen kiertue starttaa toukokuun alussa. Tänä vuonna tapahtumiin pyritään mahdollistamaan myös ukrainalaisten lasten osallistuminen kiertueelle.