Keskon tulosjulkistukset ja varsinainen yhtiökokous vuonna 2020

Kesko-konsernin vuoden 2019 ja 2020 tulosjulkistuksia koskevat keskeiset ajankohdat vuonna 2020 ovat:

Vuoden 2019 tilinpäätöstiedote 05.02.2020
Vuoden 2019 vuosiraportti Viikko 10
(sisältää tilinpäätöksen ja
hallituksen toimintakertomuksen)
Vuoden 2020 3 kk:n osavuosikatsaus 28.04.2020
Vuoden 2020 6 kk:n puolivuosikatsaus 23.07.2020
Vuoden 2020 9 kk:n osavuosikatsaus 29.10.2020

Kesko Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on maanantai 30.3.2020. Yhtiökokouksen kutsuu koolle yhtiön hallitus myöhemmin erikseen. Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia Keskon varsinaisen yhtiökokouksen 2020 käsiteltäväksi tulee toimittaa Keskon hallitukselle viimeistään 24.1.2020. Pyyntö on lähetettävä perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen Kesko Oyj, Kesko-konsernin lakiasiainpalvelut, PL 1, 00016 KESKO tai sähköpostitse cg@kesko.fi.

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan arviolta klo 9.00 kyseisenä päivänä. Kesko noudattaa 30 päivän hiljaista jaksoa ennen tulosjulkistuksia.

Lisäksi julkistetaan konsernin myynti kuukausittain lehdistötiedotteena ja K-ryhmän vähittäismyynti osavuosikatsausten yhteydessä.

Lisätietoja antaa sijoittajasuhdejohtaja Hanna Jaakkola, puh. 040 5666 070 ja talousviestintäjohtaja, Riikka Toivonen puh. 010 532 3495.

Kesko Oyj

www.kesko.fi