Muutoksia Keskon konsernijohtoryhmässä

KESKO OYJ PÖRSSITIEDOTE 15.11.2017 KLO 10.15 1(1)

Muutoksia Keskon konsernijohtoryhmässä: Jorma Rauhalasta rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialajohtaja ja pääjohtaja Mikko Helanderin sijainen, Ari Akselista päivittäistavarakaupan toimialajohtaja ja konsernijohtoryhmän jäsen

Kesko Oyj:n konsernijohtoryhmän jäsen ja päivittäistavarakaupan nykyinen toimialajohtaja KTM Jorma Rauhala, 52, siirtyy rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialajohtajaksi. Samalla hänestä tulee Keskon pääjohtaja Mikko Helanderin sijainen. Kesko Oyj:n konsernijohtoryhmän jäsenenä ja päivittäistavarakaupan toimialajohtajana aloittaa KTM Ari Akseli, 45, joka toimii tällä hetkellä päivittäistavaratoimialan tavarakaupasta vastaavana johtajana. Rakentamisen ja talotekniikan kaupan nykyinen toimialajohtaja ja konsernijohtoryhmän jäsen Terho Kalliokoski siirtyy pois Keskon palveluksesta.

"Keskon päivittäistavarakauppa on kehittynyt viime vuosina erinomaisesti Jorma Rauhalan johdolla. Olen vakuuttunut, että hänen johdollaan pystymme hyödyntämään täysimääräisesti rakentamisen ja talotekniikan kaupassa olevan potentiaalin sekä jatkamaan kannattavaa kasvua. Ari Akseli on ollut keskeisessä roolissa päivittäistavarakaupan strategian toteutuksessa, ja hänen johdollaan jatketaan päivittäistavarakaupan kehittämistä strategian mukaisesti. Terho Kalliokoski on tehnyt pitkän ja tuloksekkaan uran Keskossa. Kiitän häntä ansiokkaasta työstä ja toivotan mitä parhainta menestystä jatkossa", sanoo pääjohtaja Mikko Helander.

Nimitykset astuvat voimaan 15.11.2017.

Mikko Helander, pääjohtaja, Kesko Oyj, puh. 010 53 22301

Karoliina Partanen, viestintäjohtaja, Kesko Oyj, puh. 010 53 20744