Taste of Finnair laajenee: Finnairin mustikkamehujuoma K-kauppoihin, Taste of Finnair -valmisateriat myös pääkaupunkiseudun ulkopuolelle

Finnair ja K-ryhmä laajentavat Taste of Finnair -tarjontaansa ja tuovat Finnairin lennoilta tutun mustikkamehujuoman yli 300 K-ryhmän ruokakauppaan joulukuun aikana. Samalla suuren suosion saaneiden Taste of Finnair -valmisaterioiden myynti laajenee kymmeneen uuteen K-ryhmän kauppaan torstaina 3.12. Finnair Kitchenissä käsin valmistettuja aterioita saa jatkossa pääkaupunkiseudun lisäksi myös Tampereelta, Turusta, Hämeenlinnasta ja Porvoosta.

“Mustikkamehu on ollut persoonallinen osa Finnairin palvelua pitkään, ja se on saanut kiitosta niin suomalaisilta kun kansainvälisiltä asiakkailtamme. Nyt sitä saa nauttia myös kotioloissa. Mustikkamehua on tarjoiltu Finnairin lennoilla vuodesta 2014, ja sitä on nautittu jopa miljoona litraa vuodessa”, kertoo Marika Nieminen, Finnair Kitchenin toiminnasta vastaava johtaja.

Finnair-brändätty mustikkamehujuoma valmistetaan Turussa Eckes-Graninin tehtaalla. Sen valmistuksessa käytetään 100 % uusiutuvaa energiaa.

Taste of Finnair -valmisaterioita saa torstaista 3.12. alkaen aiempien myyntipaikkojen lisäksi seuraavista K-kaupoista:

• K-Supermarket Konala                        Helsinki
  • K-Supermarket Postitalo                     Helsinki
  • K-Supermarket Mankkaa                    Espoo
  • K-Citymarket Koivukylä                      Vantaa
  • K-Citymarket Lielahti                          Tampere
  • K-Supermarket Ratina                        Tampere
  • K-Citymarket Kupittaa                         Turku
  • K-Citymarket Länsikeskus                  Turku
  • K-Citymarket Hämeensaari                 Hämeenlinna
  • K-Supermarket Tarmola                      Porvoo

”Finnair-yhteistyö on erinomainen esimerkki ketterästä yhteistyöstä, jossa yhdistyy niin asiakkaiden toiveisiin vastaaminen ja niiden ylittäminen kuin myös yhteinen ponnistus pandemian aiheuttamien ongelmien helpottamiseksi. On erittäin hienoa, että Taste of Finnair -aterioiden valmistus tuo työtä hankalassa tilanteessa. K-Citymarket Tammiston kauppias Kimmo Sivosen ja Finnairin käynnistämä innovatiivinen idea on toiminut hyvin ja mahdollistaa asian laajentamisen useampaan K-ruokakauppaan.  Finnairin oma mustikkamehu on joulukuun alusta saatavilla kaikista K-Citymarketeista ja K-Supermarketeista, jonka lisäksi sitä on mahdollista tilata myös K-Marketeihin”, K-ryhmän päivittäistavarakaupan tavarakaupan ja vastuullisuuden johtaja Harri Hovi kertoo.

“Taste of Finnair -valmisaterioiden myynti on lähtenyt käyntiin todella hyvin, mistä kiitämme kaikkia asiakkaitamme. Joulukuun laajentumisen ansiosta voimme nyt työllistää kolmesta viiteen henkilöä lisää Finnair Kitchenissä”, kertoo Nieminen.

Finnair Kitchenissä Vantaalla käsin valmistetut, Finnairin omien huippukokkien suunnittelemat Taste of Finnair -ateriakokonaisuudet ovat saaneet inspiraatiota Finnairin businessluokan aterioista. Kolme pääruokavaihtoehtoa on saatavilla läpi viikon maanantaista sunnuntaihin ja lisäksi yksi alkuruoka aina perjantaista sunnuntaihin. Tuotevalikoimaa kehitetään koko ajan ja menu vaihtuu tasaisin väliajoin.

Kuvapaketti mustikkamehujuomasta: https://gallery.finnair.com/l/g_pJFHPDRpNQ ja aterioista: https://gallery.finnair.com/l/fGgVgzgWrXKQ

Haluatko Finnair-mustikkamehujuoman oman lähikauppasi valikoimaan? Jätä tuotetoive täällä: http://asiakaspalaute.kesko.fi