Suomen parhaat K-Supermarketit palkittu – Uudenmaan parhaan titteli Sipooseen

K-Supermarket-ketju palkitsi Suomen parhaita kauppoja. K-Supermarket Basilika palkittiin alueensa parhaana kauppana, jossa asiakkaita kuunnellaan ja palvellaan tinkimättömällä asenteella.

”Palkitsemme vuosittain sellaisia kauppoja, joiden asiakastyytyväisyys ja toiminta on erinomaista. Palkittavissa kaupoissa toimintaa kehitetään innovatiivisesti ja pitkäjänteisesti. Tänä vuonna kiinnitimme erityistä huomiota siihen, miten asiakkaille luodaan ainutlaatuinen asiointikokemus jokaisella käyntikerralla”, kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

K-Supermarket Basilikan palkintoa perusteltiin seuraavasti: Uuden kauppiaan myötä kaupan asiakastyytyväisyys on noussut kohisten. Kaupan menestys on saavutettu asioiden ja palvelukokonaisuuden tinkimättömällä ja ammattimaisella toteutuksella ja hyvällä henkilöstöjohtamisella.

”Voitto tuntuu mahtavalta! Erityisesti näin kauppiasuran alkutaipaleella tämä huomionosoitus antaa entistä enemmän uskoa omaan johtamiseen. Aiomme juhlia palkintoa henkilökunnan ja asiakkaiden kanssa!  Keskeisiä menestystekijöitä kaupassamme ovat ammattitaitoinen vastuuta kantava henkilökunta ja asiakkaiden jatkuva kuunteleminen”, kertoo Mikko Kontio.

K-Supermarket-ketju palkitsee vuosittain parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Vuoden 2019 valtakunnallisesti parhaan kaupan tittelin nappasi Ari Ruissalo K-Supermarket Westeristä Tampereelta.

Katso muut K-Supermarket-ketjun parhaina palkitut kaupat täältä: https://kesko.fi/media/uutiset-ja-tiedotteet/uutiset/2020/suomen-parhaat-k-supermarketit-palkittu---voittajakauppa-tampereella/

Lisätietoja: Mikko Kontio, K-Supermarket Basilika, puh. 050 310 7222

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakaskuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu 245 kauppaa. www.k-supermarket.fi