K-Supermarket Loviisan ja K-Market Seppäläntien kauppiaaksi Roger Karlsson

Toisen polven K-kauppias Roger Karlsson lähtee luotsaamaan kahta loviisalaiskauppaa, kun hän aloittaa heinäkuun lopussa kauppiaana K-Supermarket Loviisassa sekä K-Market Seppäläntiellä. Kaupoissa hän tulee kehittämään muun muassa kaupassa paistettavien leipien sekä tuoreosastojen runsautta. Karlsson jatkaa kauppiaana myös K-Market Kuninkaanherkussa Koskenkylässä.

Karlsson aloittaa kahden kaupan uutena kauppiaana heinä-elokuun vaihteessa. Lähellä h-hetkeä hän kertoo odottavansa innolla uusia haasteita ja lähtevänsä liikkeelle hyväksi todetuilla perusteilla, eli hyvällä palvelulla ja valikoimalla.

”Aiomme lisätä esimerkiksi paistopisteen tuotteita. Sen lisäksi panostamme erityisesti hedelmä-ja vihannesosastoon korostamalla sen tuoreutta ja runsautta. K-Supermarket Loviisassa on upeat palvelutiskit lihalle ja kalalle, haluamme jatkaa niiden perinteitä”, hän kertoo.

Karlssonilla on taustallaan vahva pohjaosaaminen, sillä toisen polven kauppiaana hän on työskennellyt kaupassa koko ikänsä.

”Kaikkia kauppoja tulee yhdistämään halu toteuttaa, ja jopa ylittää, asiakkaan odotukset ja toiveet jokaisella käyntikerralla. Toivotammekin sydämellisesti tervetulleeksi niin uudet kuin vanhat asiakkaat tavallista parempaan ruokakauppaan!”, Karlsson summaa.