K-Citymarket Keravan uudistus valmis

Uudistustyöt Keravan K-Citymarketissa ovat valmistuneet. Kasvaneiden ruoan valikoimien ohella kauppa palvelee entistä paremmin myös esimerkiksi kauneudessa, jalkineissa ja pukeutumisen tuotteissa.  Lisäksi kaupassa on valmistauduttu aloittamaan ruoan verkkokauppapalvelu, joka käynnistyy ensi kuussa. Uudistuksen avajaisia vietetään kaupalla tänään.

– Olemme kuunnelleet uudistuksessa asiakkaiden toiveita ja pyrkineet toteuttamaan niitä parhaan kykymme mukaan. Jo matkan varrella olemme saaneet paljon positiivista palautetta onnistumisesta, joten nyt töiden valmistuessa on mukava kutsua asiakkaat tutustumaan lopputulokseen, kauppias Jarmo Taruvuori kertoo.

– Uudistuksessa käyttötavaraosastot ovat saaneet uuden ulkoasun, minkä lisäksi olemme parantaneet valikoimia ja täydentäneet niitä uusilla tuotteilla. Olemme panostaneet erityisesti kauneuteen ja pukeutumiseen sekä jalkineisiin, hän lisää.

Ruokapuolella hedelmät ja vihannekset sekä kylmätuotteet ovat saaneet lisää tilaa ja valikoimia on kasvatettu tuhannella tuotteella. Myös kaupan sydän, palvelutiski on uusittu.

– Eri osastojen ohella kaupan tiloja on myös muilta osin remontoitu nykyaikaisemmiksi, esimerkiksi pullonpalautusjärjestelmä uusittu ja valaistusta on parannettu koko kaupassa. Samalla siirryimme LED-valaisimiin, ja keväällä otamme käyttöön omat aurinkopaneelit, Taruvuori kertoo.

Ruoan verkkokauppapalvelu käynnistyy pian

Toukokuussa kaupan palvelut laajenevat, kun se alkaa tarjota ruoan verkkokaupan palvelun.

– Tällöin ruokaostokset voi tehdä kätevästi ajasta ja paikasta riippumatta verkossa tai K-ruoka-mobiilisovelluksen kautta vaikkapa kotisohvalta. Tilaus toimitetaan sovittuna aikana suoraan kotiovelle tai sen voi halutessa napata mukaan matkaan valmiiksi kerättynä kaupalta. Panostamme siihen, että asiakas voi valita tilanteen mukaan hänelle parhaimmin sopivan asiointikanavan, Taruvuori kertoo.

Ostosten verkkotilaaminen säästää aikaa ja helpottaa kiireistä arkea. K-ryhmän tilastojen mukaan tyypillisin asiakas ruoan verkkokaupassa onkin lapsiperhe, joiden osuus asiakkaista on 75 prosenttia. Palvelussa asioivat myös vaativammat asiakkaat, jotka ostavat paljon tuoretuotteita ja panostavat laatuun.

Uudistukset K-Citymarket-ketjussa jatkuvat myös K-Citymarket Keravan uudistuksen valmistumisen jälkeen. Lähes kaikki ketjun kaupat uudistetaan vuoden 2018 loppuun mennessä. Tavoitteena on luoda 81 erilaista, valikoimaltaan ja palveluiltaan oman asiakaskuntansa näköistä kauppaa.

Takaisin ylös