Heikki Korpela aloittaa K-Rauta Suomussalmen uutena kauppiaana ja jatkaa K-Rauta-kauppiaana myös Kuusamossa

K-Rauta Suomussalmi saa uuden kauppiaan 1. marraskuuta Heikki Korpelasta. Korpela jatkaa kauppiaana myös K-Rauta Kuusamossa. Uusi kauppias lupaa kehittää K-Rauta Suomussalmen tuotevalikoimia ja kauppaa paikalliset asiakastarpeet huomioiden.

Korpelan rautakauppaura alkoi myyjän tehtävästä Kemijärven kotipitäjässä. Keskon valikoimaneuvojan työn jälkeen Korpela siirtyi Oulusta K-Rauta-kauppiaaksi Kuusamoon. Nyt kauppiasura laajenee Kuusamon lisäksi Suomussalmelle.

Uusi kauppias kiittelee molempien kauppojen kokenutta ja erittäin ammattitaitoista henkilöstöä. Korpelaa kiehtoo kauppiastyön ihmisläheisyys ja se, että jokainen päivä on erilainen. Suomussalmen K-Rautaa kauppias lupaa kehittää asiakastarpeita kuunnellen. ”Käymme läpi valikoimaa, jotta se vastaa mahdollisimman hyvin paikallisen asiakaskunnan toiveita. Pyrimme myös kehittämään asennuspalvelua entisestään. Meillä on jatkossa mahdollisuus toimittaa tuotteita Kuusamon K-Raudasta päivittäin, mikä laajentaa valikoimaa ja nopeuttaa toimituksia”, Korpela sanoo.

Kaupanpidolta ylijäävällä ajalla Korpela viettää aikaansa luonnossa. Syksyllä harrastuksiin kuuluu metsällä käynti kahden pohjanpystykorvan kanssa. Talvella moottorikelkkailu ja laskettelu ovat koko perheen yhteisiä harrastuksia.

Uusi kauppias toivottaa kaikki nykyiset ja uudet asiakkaat tervetulleiksi Suomussalmen K-Rautaan.

Lisätietoja: K-kauppias Heikki Korpela, 0400 600 750, heikki.korpela@k-rauta.fi