Joulun suosikkilahjat ehtii vielä hankkia – katso mitä Suomi ostaa pukinkonttiin

K-Citymarketien joulun suosikkilahjat ovat selvillä. Perinteisten ikisuosikkien lisäksi Suomi ostaa tänä vuonna pukinkonttiin muun muassa interaktiivisia leluja, Suomi 100 -juhlavuoden teematuotteita ja lampaantaljoja.

"Jouluna korostuu rauhoittuminen ja yhdessäolo läheisten kanssa kodin lämmössä. Toivotuimmat lahjat ovat tänäkin vuonna yhdistelmä perinteistä ja uutta. K-Citymarketit ovat laajasti auki jouluna, ja lahjaostokset ehtii vielä hyvin tehdä jouluviikon ruokaostosten yhteydessä", sanoo K-Citymarket-ketjun johtaja Johanna Kontio.

K-Citymarketien joulun 2017 kuumimmat lahjahitit:

Lapsille:

• Interaktiiviset Zoomer-lelut. Interaktiiviset lelut olivat kovassa suosiossa jo viime vuonna. Tänä vuonna interaktiivisuus monipuolistuu ja interaktiivisten lelujen suosio lisääntyy.
  • Pelikonsolit, esimerkiksi PlayStation 4 ja Nintendo Switch peleineen, ovat kaikenikäisten kestosuosikkeja.
  • Perinteiset lautapelit, kuten Monopoly, Alias ja niiden eri versiot keräävät perheet jouluna saman pöydän ääreen.
  • Lego City ja Friends -palikkarasiat sekä pehmolelut ovat joka joulun kestohittejä.
  • Autoradat ja RC-autot säilyttävät suosionsa vuodesta toiseen.
  • Stiga-kelkat ja luistimet, etenkin säiden salliessa.

Aikuisille:

• Arabia ja Iittala. Arabian Suomi 100 -juhlamukit ovat takuuvarma lahjahitti. Iittalan Tsaikka-lasit palasivat myyntiin tuon jälkeen ja löytävät jälleen tiensä moniin joulupöytiin.
  • Aikuisten Happy Socks -sukat olivat viime joulun lahjahitti ja säilyttävät suosionsa myös tänä vuonna. Sukat sopivat myös pienemmän budjetin lahjalistalle. Suosittuja lahjoja ovat myös urheilulliset brändivaatteet ja klassiset Aino- ja Reino-tossut.
  • Merinovillaiset niskatyynyt ja lampaantaljat sekä erilaiset huovat korostuvat aina joulunaikaan, kun on aikaa kotoilla. Joulutekstiilejä on esimerkiksi Hemtex 24h -sarjassa. Myös tekstiileissä näkyy vahvasti Suomi 100 -teema: esimerkiksi Sami Vullin Finlaysonille suunnittelema sini-valkoinen Kestit-sarja satiinipussilakanoineen ja pyyhkeineen on varma lahjahitti.
  • Äänentoistolaitteet, kuten bluetooth-kuulokkeet ja -kaiuttimet. Myös Oral-B-sähköhammasharjat löytävät moneen pukinkonttiin.
  • Lahjakortit ovat takuuvarma valinta, jos lahjan saajan toiveet eivät aivan ole tiedossa. iTunesin, Google Playn, Spotifyn ja monen muun maailmanluokan brändin lahjakortin saa kätevästi oman K-Citymarketin kassalta.

K-Citymarketit laajasti auki joulunaikaan

K-Citymarketit palvelevat laajasti myös joulun pyhinä. Myös joulupäivänä vajaa kolmannes Suomen 81 K-Citymarketista on auki. K-Citymarketien joulun aukioloajat eri puolilla Suomen löytyvät liitteenä olevasta listasta.

Oman kaupan aukiolo kannattaa tarkistaa etukäteen, sillä aukioloajat vaihtelevat asiakaskunnan ja sijainnin mukaan. Päätöksen aukioloajoista tekee kauppias, joka tuntee oman alueensa asiakkaat ja heidän toiveensa. Tarkemmat aukioloajat voi tarkistaa myös K-ruoka-mobiilisovelluksesta tai kaupan omilta verkkosivuilta osoitteesta http://www.k-citymarket.fi/.