Uutiset ja tiedotteet

Tarkenna aihe


554 uutista ja tiedotetta

Maaliskuu 2019

K-ryhmä vastaa luomun kasvavaan kysyntään – Pirkka-luomutuotteiden määrä kasvaa lähes 200:aan

Luomuruoan suosio kasvaa niin Suomessa kuin koko Euroopassa. K-ryhmä tuo luomun tänä vuonna yhä useamman saataville, kun Pirkka-sarja kasvaa kymmenillä uusilla luomutuotteilla. Valikoimissa on jatkossa jopa taco- ja salsadippejä luomuna. 

Vastuullisuus, Asiakas, Työpaikat, Yritys, Media

14.03.2019 11:00

Uudesta teknologiasta tukea Keskon henkilöstön hyvinvoinnin johtamiseen

K-ryhmässä on pitkään ja systemaattisesti kehitetty toimintatapoja ja palveluita henkilöstön hyvinvoinnin tukemiseksi. Nyt hyvinvoinnin kehittämiseen valjastetaan entistä vahvemmin tiedolla johtaminen. Tavoitteena on hyvinvointia uhkaavien riskien parempi ennakointi ja hyvinvoinnin haasteisiin tarttuminen yhä varhaisemmassa vaiheessa.

Vastuullisuus, Työpaikat, Yritys, Media

14.03.2019 09:31

Kauppa mukana luomassa ratkaisuja ilmastonmuutoksen pysäyttämiseen

K-Ryhmän pääjohtaja Mikko Helander sanoo ilmastonmuutoksen olevan lähivuosikymmenien suurin haaste. Ratkaisut ilmastonmuutoksen pysäyttämiseen rakennetaan hänen mukaansa yhdessä. Helander puhui aiheesta Kaupan päivässä, jossa kuultiin myös hallitusammattilainen Jorma Ollilan katsaus tulevaisuuden strategiseen johtamiseen. Kutsuvierasyleisön eteen Finlandia-talossa nousi myös tulevan vuosikymmenen poliitikkojen päättäjäpaneeli, jossa käsiteltiin laaja kirjo aiheita hallituksen kaatumisesta kaupan tulevaisuuden näkymiin.

Media

13.03.2019 16:05

Neste K -kauppias Jouni Kuivaniemen kaksi liikenneasemaa Tampereen seudulla uudistuivat

Neste K Ilkantie Nokialla ja Neste K Lielahti Tampereella ovat uudistuneet. Asemien remontin myötä asemista tuli uuden Neste K -konseptin mukaiset. Suurimmat uudistukset asemilla tapahtuivat niiden kahvila- ja ravintolapalveluissa.

Media, Länsi-Suomi

13.03.2019 10:05

K-ryhmä tuo asiakkailleen palvelun, joka kertoo ostosten kotimaisuustason

Uusi K-Ostokset-palvelu näyttää K-ryhmän asiakkaille heidän K-ruokakaupoista tekemänsä ostokset kokonaisuudessaan ja auttaa ymmärtämään ostosten vaikutuksia. Ensimmäisessä vaiheessa palvelu kertoo asiakkaan ostosten kotimaisuustason ja auttaa lisäämään kotimaisten tuotteiden määrää ostoskorissa. Tulevaisuudessa palvelussa tarjotaan asiakkaille myös esimerkiksi vastuullisuuteen ja hyvinvointiin liittyviä mittareita.

Vastuullisuus, Asiakas, Yritys, Media

12.03.2019 13:00

Takaisin ylös