Pirkka- ja K-Ruoka-lehti
Pirkka-lehti on Suomen suosituimpia printtijulkaisuja! Pirkka tarjoaa ajankohtaista sisältöä ja artikkeleita, K-Ruoka–lehden keskittyessä ruokasisältöihin. Lehtien lukijat suhtautuvat perinteiseen mainontaan myönteisesti, tekevät vastuullisia kulutusvalintoja ja mainonnalla vaikutetaan ostopäätöksiin!

K-Media_media_pirkka_600x520.png

Pirkka-lehti tavoittaa päivittäisostopäättäjät

Pirkka-lehti tarjoaa kaupallisesti mielenkiintoisen ympäristön, jossa ajankohtaiset, puhuttelevat sisällöt ja laadukas visuaalisuus tukevat kaupallisia viestejä. Lehti on saatavilla veloituksetta Plussa-kortilla kaikista K-ruokakaupoista. 8 julkaisua vuonna 2025!

Pirkka-lehti on ainutlaatuinen kanava mainostajien viesteille

  • Tavoittavuus 1,7 milj.
  • Lukemiseen käytetty aika 39 min
  • Lukukerrat per lehti 1,7
  • Päivittäisostopäättäjiä 95 % lehden lukijoista

Lähde: Kansallinen mediatutkimus 2024 / Mielikuvavaikutus: Pirkan lukijatutkimus 2021 keskiarvo

 

 

K-Media_k-ruoka.PNG

K-Ruoka-lehti tarjoaa ideoita arkeen ja juhlaan

K-Ruoka on innostava, laadukas ja palveleva ruokalehti, joka ilmestyy Pirkka-lehden välissä. K-Ruoka kertoo, mistä ruokamaailman trendeistä innostua juuri nyt, mitä ostaa ja mitä kokata seuraavaksi. Lehti sisältää arjen ja sesongin kiinnostavimmat reseptit, tuoteuutuudet, raaka-aineiden ja tuotteiden esittelyä sekä helposti lähestyttäviä ruoanvalmistusvinkkejä. Kaupoissa on saatavilla myös ruotsinkielinen K-Mat.

K-Ruoka inspiroi ihmisiä kokeilemaan uusia tuotteita

  • K-Ruoka-lehdestä haetaan erityisesti tietoa uutuustuotteista ja resepteistä
  • Sisältöjen pariin palataan myöhemmin - 59 % säilyttää lehden myöhempää käyttöä varten
  • 70 % lukijoista on kokeillut uusia tuotteita lehden ansiosta

Lähde: Kansallinen mediatutkimus 2024 / Mielikuvavaikutus: Pirkan lukijatutkimus 2021 keskiarvo

 

Pirkan ja K-Ruoka-lehden ilmestymisajat ja aineistotiedot Aikakausmediasta

 

Ota yhteyttä

 

Sinua saattaisivat kiinnostaa myös nämä mediaratkaisut:

Takaisin ylös