Monipuoliset mediaratkaisut eri tarpeisiin
K Retail Median laaja-alainen mediavalikko tarjoaa monipuoliset mediaratkaisut eri tarpeisiin ja kohderyhmille. Mediaratkaisuja voit ostaa erikseen tai osana isompaa kokonaisuutta, halusitpa tavoittaa kohderyhmäsi kivijalassa tai digitaalisesti.

Kysy lisää asiantuntijoiltamme!

 

Hälyportit: Tavoita näyttävästi ostopäätöksen hetkellä

Hälyportit_770x510.png

Hälyporttimainonnalla tavoitat kaupassa asioivat näyttävällä tavalla juuri ennen ostoksien tekoa ja heti kaupassa käynnin jälkeen. Hälyporttimainonnalla muistutat helposti ostopäättäjää omasta brändistä ja tuotteestasi. Mainonta toimii myös lanseerauksissa.

Hälyporttien mainonnan yleiset tiedot:

  • Näkyvyys valtakunnallisesti KCM-kauppaverkostossa. Kampanjassa mukana 81 K-Citymarketia.
  • Näkyvyyden voi ostaa kaikkiin tai joka toiseen hälyporttiin, mainoksia 1231 kpl/ 616 kpl.
  • Hälyportin koko 660 x 1400 mm.
  • Kampanjan kesto 7 tai 10-11 päivää. Asiakaskäynnit n. 1,5 milj/vko

 

Ota yhteyttä asiantuntijoihin, niin kerromme lisää!  

 

Mobiilisovellus: Aktivoi brändiisi liitetyllä pelillä

Peli_keräilypassi_770x452.png

Useat ihmiset ovat aktiivisia taukopelien pelaajia. Tämä näkyy myös K-Ruoka-sovelluksessa, sillä pelit ovat yksi suosituimmista sisällöistä. Sovellukseen voimme rakentaa erilaisia pelejä, mm. raaputuspeli, onnenpyörä, muistipeli ja tietovisa. Pelien avulla voimme luoda brändinne parissa mukavaa ajanvietettä asiakkaille – pelit sopii erityisen hyvin myös tuotesämpläykseen. Kysy lisää asiantuntijoiltamme, niin kehitetään tavoitteisiin sopiva pelikokonaisuus.

Yleiset tiedot pelien osalta:

  • Asiakkaan voittama palkinto ladataan hänen Plussa-kortilleen,
    jonka jälkeen asiakas lunastaa edun kaupasta veloituksetta.
  • Peleistä voidaan viestiä K-Ruoan omissa kanavissa (sovelluksen push-viesti, some, email ja K-Ruoka.fi) ja muussa ulkoisessa mainonnassa
  • Näkyvyys 2 viikkoa

 

Keräilypassi: Kannusta uusintaostoon!

Suomalaiset aktivoituvat eduista ja hyödyistä. Tähän tarpeeseen sopii erinomaisesti K-Ruoka-sovelluksen digitaalinen keräilypassi. Keräilypassin avulla aktivoit sovelluksen käyttäjiä tehokkaasti uusintaostoon ja tuot brändille näkyvyyttä. Ota yhteyttä, niin kerromme digitaalisen keräilypassin mahdollisuuksista.

Yleiset tiedot keräilypassista:

  • Keräilypassi on ketjukohtainen ja mahdollinen vain rajatuille tuotteille
  • Keräilypassin kesto sovittavissa, yleensä 1-2 kk

 

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan miten nämä tai muut mediaratkaisumme sopivat juuri teidän tavoitteisiinne ja markkinoinnin tarpeisiin.

 

Ota yhteyttä

 

Sinua saattaisivat kiinnostaa myös nämä mediaratkaisut:

Takaisin ylös