Kysy lisää asiantuntijoiltamme!
Hälyporttimainonnalla tavoitat K-Citymarketin asiakkaat valtakunnallisessa verkostossa. Mainonta kohdataan ensimmäisenä myymälän sisäänkäynnillä, sekä viimeisenä kassalinjan jälkeen.
Valtakunnallinen K-Citymarket kauppaverkosto. Staattiset mainospinnat kaikissa 82 K-Citymarketissa (kauppaverkosto kasvaa vuoden 2025 aikana).
K-Citymarketeissa viikoittain noin 1,5 miljoonaa ostotapahtumaa!
K-Ruoka-sovelluksen lataus-ja käyttäjämäärät ovat kasvaneet merkittävästi vuoden 2024 aikana.
K-Ruoka-sovellus tarjoaa monipuolisia mainosratkaisuja:
K-Ruoka-mobiilipeli: Sovelluspeli on yksi suosituimmista sisällöistä K-Ruoka-sovelluksen etusivulla. Sovelluspeli on helppo ja hauska tapa aktivoida brändisi pariin. Peliarkistosta löytyy runsas kirjo erilaisia pelejä, mm. raaputuspeli, onnenpyörä,muistipeli ja tietovisa, tai voimme räätälöidä pelin toiveidesi mukaan (tekniset vaatimukset huomioiden). Pelipalkinnot mahdollistavat valtakunnallisen tuotesämpläyksen. Peruspelituotanto sisältyy hintaan.
Keräilypassi: Kannustaa uusintaostoon!
Suomalaiset aktivoituvat eduista ja hyödyistä. Tähän tarpeeseen sopii K-Ruoka-sovelluksen digitaalinen keräilypassi. Keräilypassin avulla aktivoit uusintaostoon ja tuot brändille näkyvyyttä.
K Retail Median ainutlaatuiset monimediaratkaisut aktivoivat sisällön pariin ja ohjaavat ostoon. Kampanjan tavoitteista riippuen monimediaratkaisun keskiössä advertoriaali tai arvonta.
Sinua saattaisivat kiinnostaa myös nämä mediaratkaisut: