Kysy lisää asiantuntijoiltamme!
Hälyporttimainonnalla tavoitat kaupassa asioivat näyttävällä tavalla juuri ennen ostoksien tekoa ja heti kaupassa käynnin jälkeen. Hälyporttimainonnalla muistutat helposti ostopäättäjää omasta brändistä ja tuotteestasi. Mainonta toimii myös lanseerauksissa.
Hälyporttien mainonnan yleiset tiedot:
Ota yhteyttä asiantuntijoihin, niin kerromme lisää!
Useat ihmiset ovat aktiivisia taukopelien pelaajia. Tämä näkyy myös K-Ruoka-sovelluksessa, sillä pelit ovat yksi suosituimmista sisällöistä. Sovellukseen voimme rakentaa erilaisia pelejä, mm. raaputuspeli, onnenpyörä, muistipeli ja tietovisa. Pelien avulla voimme luoda brändinne parissa mukavaa ajanvietettä asiakkaille – pelit sopii erityisen hyvin myös tuotesämpläykseen. Kysy lisää asiantuntijoiltamme, niin kehitetään tavoitteisiin sopiva pelikokonaisuus.
Yleiset tiedot pelien osalta:
Suomalaiset aktivoituvat eduista ja hyödyistä. Tähän tarpeeseen sopii erinomaisesti K-Ruoka-sovelluksen digitaalinen keräilypassi. Keräilypassin avulla aktivoit sovelluksen käyttäjiä tehokkaasti uusintaostoon ja tuot brändille näkyvyyttä. Ota yhteyttä, niin kerromme digitaalisen keräilypassin mahdollisuuksista.
Yleiset tiedot keräilypassista:
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan miten nämä tai muut mediaratkaisumme sopivat juuri teidän tavoitteisiinne ja markkinoinnin tarpeisiin.
Sinua saattaisivat kiinnostaa myös nämä mediaratkaisut: