Kysy lisää asiantuntijoiltamme!
Hälyporttimainonnalla tavoitat K-Citymarketin asiakkaat valtakunnallisessa verkostossa. Mainonta kohdataan ensimmäisenä myymälän sisäänkäynnillä, sekä viimeisenä kassalinjan jälkeen.
Valtakunnallinen K-Citymarket kauppaverkosto. Staattiset mainospinnat kaikissa 82 K-Citymarketissa (kauppaverkosto kasvaa vuoden 2025 aikana).
K-Ruoka-sovelluksen lataus-ja käyttäjämäärät ovat kasvaneet merkittävästi ja sovellusta käytetään aktiviisesti useita kertoja viikossa.
K-Ruoka-sovellus tarjoaa monipuolisia mainosratkaisuja, esimerkiksi:
K-Ruoka-sovelluspeli: Sovelluspeli on yksi K-Ruoka-sovelluksen suosituimmista sisällöistä. Sovelluspeli on helppo ja hauska tapa aktivoida kuluttajia brändin pariin. Peliarkistosta löytyy runsas kirjo erilaisia pelejä, tai pelin voi räätälöidä toiveiden mukaan (tekniset vaatimukset huomioiden). Pelipalkinnot mahdollistavat valtakunnallisen tuotesämpläyksen.
Keräilypassi: Suomalaiset aktivoituvat eduista ja hyödyistä. Tähän tarpeeseen sopii K-Ruoka-sovelluksen digitaalinen keräilypassi. Keräilypassin avulla aktivoit uusintaostoon ja tuot brändille näkyvyyttä.
K Retail Median mediapaketit on valmiiksi suunniteltu kattavasti tavoittamaan asiakas ostopolun eri vaiheissa monikanavaisesti. Mediapaketit palvelevat niin isommissa uutuuslanseerauksissa kuin pienemmissä tuotenostoissa. Pakettien avulla voi helposti suunnitella toimivan markkinointikampanjan K Median kanavissa. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.
Sinua saattaisivat kiinnostaa myös nämä mediaratkaisut: