K Retail Median ohjelmallinen displaymainonta tarjoaa laajat mahdollisuudet tavoittaa asiakkaat Keskon dataa ja kohdennusta hyödyntäen. Displaymainonta on kustannustehokasta ja bränditurvallista, joka kohdennetaan vain suomalaisille verkkosivustoille. Keskon datan kautta tunnistamme erityisesti ostaneet ja kiinnostusta osoittaneet asiakkaat, minkä johdosta displaymainonta ohjaa hyviin tuloksiin, olipa kyse taktisista tai brändillisistä mainosviesteistä.
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, niin kerromme lisää!
Ohjelmallisen displayn kohdennusmahdollisuuksia:
Tuoteryhmittäin:
Ohjelmallisessa displayssä käytössä kaikki perusmainoskoot.
Kampanja-aika 1-4 viikkoa.
Ota yhteyttä, niin suunnitellaan miten nämä tai muut mediaratkaisumme sopivat juuri teidän tavoitteisiinne ja markkinoinnin tarpeisiin.
Sinua saattaisivat kiinnostaa myös nämä mediaratkaisut: