K-Ruoka – lehti inspiroi kuluttajia kokeilemaan uutta ja reseptiikka on yksi tärkeimmistä syistä lukea lehteä. Tätä tietoa hyödyntäen Meeat toteutti Muu Jauhis mainoksen, joka pohjautui heidän omaan reseptiikkaan syyskuussa 2022 K-Ruoka-lehdessä.
K-Ruoka –lehti on täydellinen ympäristö mainostajan käyttövinkeille sekä reseptiohjeille. Lukijatutkimuksen mukaan 70% lukijoista on ostanut tuotteita lehden ansiosta.
Tämä näkyy myös Meeatin Muu Jauhis kamppanjan tuloksissa, sillä mainonnan toimivuus siivitti mainostetun tuotteen huikeisiin lukuihin:
*viikkomyynti ennen kampanjaa vs. kampanjaviikolla
**ei ostoja edellisen 12kk aikana tuotetta
Jos haluat kasvattaa tuotteidesi tunnettuutta tai myyntiä, K-Ruoka - lehti voi olla myös teille sopiva kanava. Ota yhteyttä, niin jutellaan asiasta lisää!
Sinua saattaisi kiinnostaa myös: