Case: Reseptien ja K Median avulla kuluttajien lautasille

Casekuva_770x770.png

K-Ruoka – lehti inspiroi kuluttajia kokeilemaan uutta ja reseptiikka on yksi tärkeimmistä syistä lukea lehteä. Tätä tietoa hyödyntäen Meeat toteutti Muu Jauhis mainoksen, joka pohjautui heidän omaan reseptiikkaan syyskuussa 2022 K-Ruoka-lehdessä.

K-Ruoka –lehti on täydellinen ympäristö mainostajan käyttövinkeille sekä reseptiohjeille. Lukijatutkimuksen mukaan 70% lukijoista on ostanut tuotteita lehden ansiosta.

Tämä näkyy myös Meeatin Muu Jauhis kamppanjan tuloksissa, sillä mainonnan toimivuus siivitti mainostetun tuotteen huikeisiin lukuihin:
 

  • Myynnin kasvu 147%*
  • Ostaneista uusia asiakkaita 62%**
  • 1,7 milj. tavoitettuja kuluttajia

 

*viikkomyynti ennen kampanjaa vs. kampanjaviikolla

**ei ostoja edellisen 12kk aikana tuotetta

 

Jos haluat kasvattaa tuotteidesi tunnettuutta tai myyntiä, K-Ruoka - lehti voi olla myös teille sopiva kanava. Ota yhteyttä, niin jutellaan asiasta lisää!

 

Sinua saattaisi kiinnostaa myös:

Takaisin ylös