Tietosuoja Keskossa

Arvostamme oikeuttasi yksityisyyteen. Keskossa tietosuojaan kuuluvat kaikki ne oikeudet, jotka turvaavat yksityisyyttäsi henkilötietojen käsittelyssä.

Noudatamme hyvää henkilötietojen käsittelytapaa ja lainsäädäntöä kaikessa toiminnassamme ja kaikkialla missä toimimme. Voit luottaa siihen, että tietojasi käsitellään huolellisesti ja turvallisesti. Asiakas ja laatu ovat meille kaiken tekemisen ytimessä.

 

Miksi keräämme tietoa?

Keräämme tietoa palvellaksemme sinua yksilöllisesti jokaisessa K-kaupassa ja muissa K-ryhmän toiminnoissa. Riittävän ja oikean tiedon avulla pystymme tarjoamaan henkilökohtaisesti merkityksellisiä etuja ja palkitsemisia sekä juuri oikeanlaisia valikoimia ja palveluita.

Hyödynnämme asiakastietoa myös liiketoiminnan johtamisessa sekä kehittäessämme tuotteitamme ja palveluitamme. Tietoja käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen, markkinointitarkoituksiin sekä esimerkiksi verkkopalveluiden kehittämiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen.

 

Mistä lähteistä tietoa kerätään?

Käytämme pääsääntöisesti asiakkaan itse antamia tietoja, kuten nimi-, osoite-, sähköpostiosoite- sekä muita perustietoja. Käytämme myös palveluidemme kautta saatuja tietoja, kuten verkkokäyttäytymistietoja. Tietosuojaselosteessa on mainittu kunkin rekisterin tietolähteet, mikäli tiedot on kerätty muualta kuin henkilöltä itseltään.

 

Miten voin tarkistaa tietoni?

Sinulla on aina oikeus tarkistaa, minkälaisia henkilötietoja sinusta käsittelemme. Toukokuussa 2018 avattava tietosuojaportaali on helppo tapa lähestyä meitä tietosuoja-asioissa ja käyttää tietosuojaan liittyviä oikeuksiasi. Toukokuuhun saakka tietopyynnön voi tehdä myös osoittamalla kirjallisen ja omakätisesti allekirjoitetun pyynnön tietosuojaselosteessa mainitulle yhteyshenkilölle.

 

Plussa-asiakkaat ja tietosuoja

Voit tarkastella ja päivittää tietojasi Plussa.comin Oma Plussa-palveluun kirjautuneena tai soittamalla K-Plussan asiakaspalveluun. Henkilökohtaisilla sivuillasi Oma Plussassa voit päivittää muun muassa puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi sekä hallinnoida sähköisiä markkinointilupiasi. Oma Plussassa voit seurata ostojasi, pisteitäsi ja kertynyttä Plussa-rahaa sekä henkilökohtaisia etujasi. Siellä sinun on mahdollista myös tilata rinnakkaiskortteja, ilmoittaa korttisi kadonneeksi tai tilata uuden kortin vioittuneen tilalle.

Asiakaspalvelu: Plussa.com/asiakaspalvelu, K-Plussa Chat tai 010 198604 ma-pe klo 9-21 ja la klo 10-15.

Tietosuojasivustolle (aukeaa 05/2018)

Takaisin ylös