Onninen Norja tarjoaa ratkaisuja hyvinvointiteknologiassa

Väestön vanhenemisen myötä myös teknologian on pystyttävä vastaamaan ikääntyvien haasteisiin. Miten ihmiset pystyisivät asumaan kotona turvallisesti ja pidempään huolimatta sairaudesta ja korkeasta iästä? Millä keinoilla tätä voi tukea? Onninen Norja lähti vastaamaan tämän päivän haasteisiin sekä asiakkaiden ja tavarantoimittajien kyselyihin, mitä he voisivat tehdä asialle.

Kuva: Gira ja Micro Matic.

”Hyvinvointiteknologia sisältää ratkaisuja, joilla mahdollistetaan turvallinen asuminen kotona ja että kotona voisi asua pidempään”, markkinointipäällikkö Ann-Katrin Pedersen Onninen Norjasta sanoo. "Tarjoamme laajan valikoiman ratkaisuja, jotka sisältävät valvonta- ja hälytysjärjestelmiä, antureita ja järjestelmiä lämmityksen ja valaistuksen ohjaukseen. Näiden ratkaisujen tarkoituksena on luoda turvallisuudentunnetta kotona sekä vapauttaa auttajien ja työntekijöiden aikaa, kun prosessit ja käytännön toimenpiteet yksinkertaistuvat. Hyvinvointiteknologia tuo enemmän aikaa hoivaamiseen, keskusteluun ja ihmiskontaktiin”, hän lisää.

Onninen Norja tarjoaa ratkaisuja niin yrityksille kuin kunnille. Loppuasiakaskunnan muodostavat julkisen sektorin lisäksi yksityishenkilöt. Loppuasiakaskuntaa palvelevat Onnisen yritysasiakkaat. Hyvinvointi­teknologiaan liittyvät ratkaisut ovat saatavissa Onnisen kaikille asiakkaille yhtiön onnshop.no-verkkokaupan kautta. Kuluttaja-asiakkaita palvelee elfag.no. Onnisen kanssa yhteistyössä toimiva Elfag on yksi Norjan suurimmista sähköurakoitsijaketjuista.

Hyvinvointiteknologiaan liittyviä ratkaisuja kehitetään ja parannetaan jatkuvasti, jotta asiakas löytää tarvitsemansa kokonaisuuden. Onninen Norjan pääkonttorissa Oslossa on showroom, jossa esitellään hyvinvointiteknologian tuotteita ja ratkaisuja älytalossa. Showroom on avoinna kaikille Onnisen yritysasiakkaille ja heidän asiakkailleen.

”Näitä tuotteita ja ratkaisuja on itse asiassa ollut valikoimassamme jo pidemmän aikaa. Nyt olemme lisänneet valikoimaan uusia ratkaisuja ja yhdistelleet niitä, jotta loppuasiakas löytää vastauksen tarpeisiinsa helposti. Haluamme olla mukana hyvinvointiteknologian kehityksessä”, Pedersen sanoo.

Tämä juttu on julkaistu myös Keskon vuosiraportissa 2016. Löydät raportista paljon muutakin kiinnostavaa tietoa K-ryhmästä ja vastuullisuustyöstämme.

Takaisin ylös