Uusi K-Rauta-ketju viettää 139 uudistuneen kaupan ja k-rauta.fi-verkkokaupan avajaisia

Suomeen syntyy maan kattavin rautakauppaketju kun entiset Rautiat ja K-raudat aloittavat uutena K-Rauta-ketjuna torstaina 30.3.2017, jolloin kaikissa Suomen K-Raudoissa vietetään avajaisia. Uuden ketjun tavoitteena on tarjota alan paras asiakaskokemus niin verkossa kuin kivijalassakin.

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 30.3.2017 KLO 9:00

Suomen rautakauppaverkostossa on ollut tammi-maaliskuun aikana käynnissä historiallinen muutos kun kaikkien K-rautojen ja Rautioiden myymälät on muutettu K-Raudan uudistuneeseen brändi-ilmeeseen. Suomen jälkeen uudistus tehdään myös Ruotsin ja Venäjän K-Rautoihin.

”Brändi-ilme on vain pieni osa brändiuudistusta. Oleellisempaa on muutos toiminnassamme. Haluamme tehdä asiakkaidemme asioinnista vaivatonta ja auttaa heitä onnistumaan omissa rakennus- ja remontointiprojekteissaan. Olemme onnistuneet, kun asiakkaalla on tunne, että homma toimii ja hän osaa ja onnistuu. Kiteytämme asiakaslupauksemme kahteen sanaan: Yllättävän helppoa” K-Rauta-ketjun ketjujohtaja Antti Ollila sanoo.

K-Raudoissa jatkavat tutut K-kauppiaat henkilökuntineen. Asioinnin sujuvuus ja vaivattomuus kaupoissa on yksi kehittämisen painopisteistä. Uudistuksen myötä kaikki K-Raudat tarjoavat yhä laajempaa palvelutarjontaa. Kaikista kaupoista tarjotaan muun muassa asennus-, kokoamis-, kuljetus-, ajanvaraus- ja rahoituspalveluita.

”Me haluamme tuoda uudenlaista palvelukulttuuria Suomen rautakauppoihin. Valikoimat ja palvelut räätälöidään aina paikallisen asiakaskunnan mukaan. Samalla pienikin rautakauppa on iso: jos tuotetta ei löydy pienen kaupan hyllystä, tilaamalla se on asiakkaalla useimmiten kolmen arkipäivän kuluessa, K-Rauta Lappeenrannan kauppias ja K-Rauta-ketjun johtokunnan puheenjohtaja Timo Tersa sanoo.

Uusi helpompi K-Rauta.fi vastaa asiakkaiden tarpeisiin ja toiveisiin

Kokonaan uusi K-Rauta.fi-verkkokauppa on uudistettu asiakkaiden tarpeiden ja toiveiden mukaiseksi.

”Koko 50 000 tuotteen laajennettu valikoima on heti asiakkaan nähtävillä hinta- ja saatavuustietoineen. Meidän etumme on suuri 139 kaupan verkosto, jota asiakkaat voivat hyödyntää tästä eteenpäin maksuttomasti tuotetoimituksiin ja -palautuksiin muiden toimitustapojen lisäksi”, Ollila sanoo.

Avajaiskahvit kaikissa Suomen K-Raudoissa pe 31.3. klo 10.00

Suomen jokaisessa K-Raudassa tarjotaan avajaistarjousten lisäksi kahvia ja pullaa perjantaina 31.3. klo 10.00 alkaen.

Ketjujohtaja Antti Ollila, K-Rauta-ketju, puh. 050 552 6936

K-Rauta – Yllättävän helppoa

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 139 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi #uusikrauta