K-Plussa ja PlusTerveys-hammaslääkäripalvelut yhteistyöhön

PlusTerveys-hammaslääkäripalvelut on aloittanut yhteistyön Keskon ja K-Plussan kanssa. Hammashoito kaikissa PlusTerveyden hammaslääkäritoimipisteissä kerryttää kuluttaja-asiakkaille Plussa-pisteitä syyskuusta 2017 alkaen.

Plussa-asiakkaille kertyy jatkossa Plussa-pisteitä hammashoidon palveluista 130 PlusTerveyden hammaslääkäritoimipisteestä ympäri maan. Uudistus astuu voimaan syyskuussa 2017.

PlusTerveys on Suomen suurin yksityinen suun terveyspalveluiden tarjoaja. Yritys on vastuullinen kotimainen toimija ja sen vastaanottojen yksilöllisestä ja paikallisesta palvelusta vastaa  paikallinen hammaslääkäri.

”Meille on tärkeää kannustaa asiakkaitamme ennaltaehkäisevään ja säännölliseen hammashoitoon. Toimintamme ydin on parantaa asiakkaidemme suunterveyttä ja yhteistyöllä haluamme tehdä tätä entistä näkyvämmäksi. Jatkossa jokaisesta hammashoitokäynnistä kertyy Plussa-pisteitä, sillä haluamme palkita asiakkaitamme säännöllisestä terveyden hoitamisesta sairastamisen sijaan”, kertoo PlusTerveyden toimitusjohtaja Eila Annala.

”Kahden Plussan yhteistyö on asiakkaillemme pelkkää plussaa. Asiakkaamme ovat kiinnostuneita terveyttä edistävistä palveluista koskien niin omaa kuin perheenjäsentenkin hyvinvointia. PlusTerveyden kanssa voimme nyt tarjota Plussa-asiakkaillemme etuja myös hammashoitopalveluista ja laajentaa jo entisestäänkin monipuolista K-Plussan kumppaniverkostoa”, toteaa K-Plussa-kanta-asiakasohjelmasta vastaava johtaja Tapio Näveri Keskosta.

PlusTerveys, toimitusjohtaja Eila Annala, p. 040 702 7750
Kesko, K-Plussa-kanta-asiakasohjelmasta vastaava johtaja Tapio Näveri, p. 050 656 41

PlusTerveys on maamme suurimpiin lukeutuva yksityisiä terveydenhuollon palveluja tuottava yritys ja suun terveydenhuollon palveluiden tuottajana Suomen suurin. Kotimaisen PlusTerveyden omistavat yhtiössä työskentelevät hammaslääketieteen ja lääketieteen ammattilaiset. PlusTerveydessä työskentelee 1400 ammattilaista noin 110 paikkakunnalla. PlusTerveys-konsernin liikevaihto oli 113,4 miljoonaa euroa vuonna 2016. www.plusterveys.fi

K-ryhmän kanta-asiakasohjelma, K-Plussa, on Suomen monipuolisin asiakasohjelma, joka tarjoaa etuja yli 3 000 ostopaikasta ja yli 40 yhteistyökumppanilta. Vuoden 2016 syksyllä uudistunut K-Plussa haluaa palvella jokaista asiakasta yksilöllisesti ja aidosti arkea helpottaen. Kehitämme jatkuvasti palveluamme yhä henkilökohtaisemmaksi, helpommaksi ja palkitsevammaksi.Plussa-kortteja on yli 3,8 miljoonalla suomalaisella lähes 2,2 miljoonassa taloudessa. www.plussa.com.