Säästöpankki mukaan K-ruokakauppojen Osta&Nosta -palveluun

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 03.05.2016 KLO 09.00

K-ruokakauppojen Osta&Nosta -palvelu laajenee. Jatkossa myös Säästöpankkiryhmään kuuluvien Säästöpankkien asiakkaat voivat nostaa käteistä kaupan kassalta.

K-ruokakaupat ovat tarjonneet valtakunnallista Osta&Nosta -nimellä kulkevaa käteisnostopalvelua jo kolmen vuoden ajan. Palvelun myötä mahdollisuus rahannostoon on sielläkin, missä se ei muuten olisi mahdollista tai matka lähimpään automaattiin on pitkä. Asiakkaat ovat ottaneet käteisnostopalvelun erittäin positiivisesti vastaan.

- Osta&Nosta -palvelu tuo helppoutta arkeen, sillä rahannosto onnistuu kätevästi ostosten lomassa ja käteistä saa kaupan kaikkina aukioloaikoina. Palvelu on otettu vastaan erityisellä innolla haja-asutusalueilla ja pienillä mökkipaikkakunnilla, joissa pankkipalveluja on supistettu, kehityspäällikkö Juha Andelin Keskosta sanoo.

Käteisnostopalveluun tulee uutena mukaan nyt myös Säästöpankki.

- Haluamme tarjota asiakkaillemme helpon ja turvallisen tavan käteisen nostamiseen. K-ruokakauppojen kattava verkosto sekä laajat aukioloajat täydentävät erinomaisesti asiakkaidemme käytössä olevia käteispalveluvaihtoehtoja. Palvelun piiriin tulee noin 250 000 Säästöpankin korttiasiakasta, kertoo liiketoimintajohtaja Harri Mattinen Säästöpankkikeskuksesta.

Säästöpankin lisäksi Osta&Nosta -palvelussa ovat mukana Aktia, Danske Bank, Nordea ja Osuuspankki.

Käteistä K-ruokakaupoista ympäri Suomen

K-ruokakaupat tarjoavat käteisen rahan nostopalvelua liki 800 K-ruokakaupassa ja Neste K -liikenneasemalla ympäri Suomen. Debit-kortilla maksaessa kassalta voi nostaa rahaa aina 200 euroon asti. Nostolle ei ole määritelty alarajaa. Käteistä voit nostaa K-ruokakaupoista, joissa on Osta&Nosta -tunnus.

Kuva Osta&Nosta -palvelun tunnuksesta on ladattavissa osoitteesta http://aineistopankki.kesko.fi/.

Lisätietoja
Kehityspäällikkö Juha Andelin, Kesko Oyj, puh. 0500 504 302, juha.andelin@kesko.fi
Liiketoimintajohtaja Harri Mattinen, Säästöpankkikeskus, puh. 040 849 2559, harri.mattinen@saastopankki.fi

K-ryhmän noin 40 000 hengen poikkeuksellisen mukava porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme Pohjoismaissa, Baltiassa ja Venäjällä. Autamme yli 2 000 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavara-, rauta- ja erikois- sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme jo maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta. Teemme tämän, koska haluamme tarjota hyviä valintoja niin lähimarketin hyllyillä kuin verkossakin www.kesko.fi