Omat merkit

Omilla merkeillä on keskeinen asema osana K-kauppojen monipuolista valikoimaa.

Tutkitut ja edulliset tuotteet

Omien merkkiemme avulla pystymme tarjoamaan edullisempaa ostoskoria ja erilaisiin elämäntilanteisiin sopivia laadukkaita tuotteita.Omat merkit myös vahvistavat ketjubrändejämme ja erottavat ne kilpailijoista.  Monet K-ryhmän omat merkit ovat keränneet uskollisia asiakkaita, ja esimerkiksi sisustamisen Cello-tuotteet ovat nousseet myös bloggareiden suosikeiksi.

Kuluttajan on voitava luottaa tuotteiden ja niiden valmistusprosessien laatuun ja turvallisuuteen, siksi tuotteidemme laatua valvotaan jatkuvasti. Vuosittain pelkästään päivittäistavarakaupan tuotetutkimuksessa tutkitaan yli 10 000 tuotenäytettä. Ja jotta tuotteet sopivat suomalaisille kuluttajille, niin esimerkiksi K-citymarketin lastenvaatteet ideoidaan suomalaisvoimin. Pienten lasten Lotta ja Lassi -tuotemerkin ja koululaisten Young Spirit-merkin takaa löytyvät omat suunnittelijamme.

Valmistajille kaupan omat merkit tarjoavat mainion tilaisuuden kasvattaa omaa liikevaihtoaan ja hankkia samalla uusia asiakkaita. Viime vuosina kaupan omien merkkien osuus on ollut tasaisessa kasvussa mm. päivittäistavarakaupassa.

 

Takaisin ylös